Wycieczka do Ojcowa

Nasza klasa 3B wraz z klasą 4A wybrała się na wycieczkę, która odbyła się ona 7 października. 🛤️

Na samym początku mieliśmy mała przygodę z wymienianiem autokaru na którego czekaliśmy 15 minut, ponieważ ten pierwszy okazał się zbyt duży jak na nasz dwie klasy.🚌🚌

• Pierwszą nasz atrakcją był zamek Pieskowa Skała – zamek na terenie wsi Sułoszowa, w granicach jednego z trzech jej sołectw, położony w Dolinie Prądnika nieopodal Krakowa, na terenie Ojcowskiego Parku Narodowego.🏰🏰

• Następną atrakcją, która znajduje się koło zamku była Maczuga Herkulesa.😯😯😯

• Kolejnym naszym przystankiem była kaplica wybudowana na wodzie. Jest zabytkowym drewnianym obiektem sakralnym pod wezwaniem świętego Józefa Rzemieślnika.💒

• Po obejrzeniu kaplicy poszliśmy zwiedzać ruiny zamku wybudowanego w systemie tzw. Orlich Gniazd, we wsi Ojców w województwie małopolskim, w powiecie krakowskim. Znajdują się na Górze Zamkowej na terenie Ojcowskiego Parku Narodowego na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.🏰🏰

Brak opisu.

• Po zwiedzaniu ruin poszliśmy do Muzeum gdzie zwiedziliśmy wystawę i obejrzeliśmy film 3D na temat jak powstała ta piękna okolica.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

• Kolejnym naszym przystankiem miała być jaskinia ciemna lecz niestety nie udało nam się jej zwiedzić. Zamiast jaskini poszliśmy do Bramy Krakowskiej, która ukazywała nam widok na Rękawice-zbudowanej z jurajskich wapieni.😻😻

Brak opisu.

• Naszym ostatnim przystankiem w Ojcowie było Źródełko Miłości.

I to by było na tyle z naszej wycieczki, a zapomniałam dodać że nie obyło się w drodze  powrotnej na przystanku w McDonald.😋