Wyprawa w Beskidy z 2B1

W dniach 3-5 października 2022 r. nasz klasa była na pierwszej 3-dniowej wycieczce. Wyjechaliśmy rano 3 października. Podróż upłynęła dość przyjemnie. Po drodze mieliśmy kilka przystanków: widzieliśmy Pustynię Błędowską, odwiedziliśmy Ojcowski Park Narodowy, w którym mieliśmy możliwość zwiedzenia Zamku Pieskowa Skała i zobaczenia Maczugi Herkulesa oraz wjechaliśmy kolejką linowo-terenową na górę Żar. Następnie udaliśmy się do miejsca zakwaterowania.

Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy od podróży do Koniakowa, gdzie braliśmy udział w zajęciach etnograficznych w Chacie na Szańcach. Następnie pojechaliśmy na trójstyk granic Polski, Czech i Słowacji, a potem odbyliśmy spacer po miejscowości Wisła. Dzień zakończyliśmy obejrzeniem skoczni narciarskiej w Malince.

Ostatniego dnia wycieczki udaliśmy się do Żywca. Najpierw odbyliśmy spacer po zespole parkowo-pałacowym Habsburgów, a potem zwiedzaliśmy Muzeum Browaru w Żywcu. Po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy autokarem do Starachowic.